Ընտանիքի գենոտիպ-իմ աչքերի գույնը

Աչքեր
Մենդելի օրենքները ցույց են տալիս՝ օրգանիզմների հատկանիշների սերնդեսերունդ փոխանցման սկզբունքները :
Մենդելի 1 օրենք
Մենդելի առաջին օրենքն իրենից ներկայացնում է առաջին սերնդի միակերպության կանոնը։ Եթե խաչասերվող օրգանիզմները միմյանցից տարբերվում են մեկ հատկանիշով, ապա այդպիսի խաչասերումը կոչվում է միահիբրիդային խաչասերում: Այսպիսով, միահիբրիդային խաչասերման ժամանակ ուսումնասիրվում է միայն մեկ հատկանիշ։
A-կանաչ a-շականակագույն
AA * aa

Aa Aa Aa Aa

Մենդելի 2 օրենք
Մենդելի երկրորդ օրենքը • Ճեղքավորման օրենք — առաջին սերնդի երկու հոտերոզիգոտ առանձնյակների խաչասերումից հետո՝ երկրորդ սերնդում նկատվում է հատկանիշի ճեղքավորում որոշակի թվային հարաբերությամբ ըստ ֆենոտիպի 3։1 և ըստ գենետիպի 1։2։1։

ես կփորձեմ իմ ստացած գիտելիքների հիման վրա ներկայացնել իմ և ծնողներիս աչքերի գենոտիպը։Ծնողներս ունեն շականակագույն աչքեր , իսկ ես ՝կանաչ, նշանակում է , որ ծնողներս ունեն նաև ռեցեսիվ գեն՝կապույտ կամ կանաչ, որը չի արտահայտվում ֆենոտիպորեն։ Այսպիսով ծնողներիս գենոտիպը կլինի՝Aa(հետերոզիգոտ), որոնց միաձուլումից կստացվի 3.1 հարաբերություն՝3 շականակագույն, 1_ը կանաչ, հենց այդ 1_ն(25%ը) էլ իմ աչքերի գույնն է։

Aa * Aa

AA Aa Aa aa
AA իմ աչքերի գույնն է (կանաչ):

Оставьте комментарий